Počet záznamov: 1
Imidž nákupného centra a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Názov Imidž nákupného centra a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie Súbežný názov Image of shopping centre and its influence on consumer behaviour Autorské údaje Dagmar Klepochová, Zuzana Francová Autor Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3 Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0418/11. - VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá centrá nákupné * služby * obsluha * kvalita tovaru * manažment * predajne * imidž * výhody konkurenčné * správanie spotrebiteľa * prieskum Anotácia Imidž nákupného centra a informácie, ktoré zákazníci získavajú na základe vlastných alebo sprostredkovaných skúseností a názorov. Faktory, ktoré ovplyvňujú spotrebiteľské správanie. Využitie merania imidžu ako nástroja na získanie a udržanie konkurenčnej výhody. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - KNIHY Archív EPC E11 01865-019, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 318 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1