Počet záznamov: 1
Marketingové poňatie spoločenskej zodpovednosti firiem
Názov Marketingové poňatie spoločenskej zodpovednosti firiem Autorské údaje Katarína Chomová Autor Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Aktuálne zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti a získania udržateľnej konkurenčnej výhody podnikateľských subjektov : zborník vedeckých statí. S. 51-59. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3353-9 Poznámky IGM 2316069/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * zodpovednosť spoločenská * správanie spotrebiteľa * firmy Anotácia Názory niektorých autorov na prepojenie spoločenskej zodpovednosti a marketingu firmy. Tlak zodpovedných spotrebiteľov. Spoločenská zodpovednosť firiem ako marketingový nástroj. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01706-006, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1