Počet záznamov: 1
Wiley international encyclopedia of marketing
Názov Wiley international encyclopedia of marketing . Volume 4. Advertising and integrated communication Autorské údaje edited by: Michael A. Belch and George E. Belch Ďalší autori Belch Michael A. (Vedecký redaktor) Belch George E. (Vedecký redaktor) Vydavateľské údaje Chichester : Wiley , 2011. - 221 s. ISBN 978-1-405-16178-7 Druh dokumentu encyklopédie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 03 - Všeobecné encyklopédie Heslá reklama * komunikácia * pojmy * terminológia Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 1, prezenčne 1 Signatúra 854752, 854753
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 854752 SEK Sklad knižničného fondu voľný 854753 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne
Počet záznamov: 1