Počet záznamov: 1  

Rozvoj marketingových aktivít vo vzťahu k formovaniu štrukturálnej a regionálnej politiky

  1. Info*RETROKATALOGIZÁCIA - SKRÁTENÝ ZÁZNAM*
    Názov Rozvoj marketingových aktivít vo vzťahu k formovaniu štrukturálnej a regionálnej politiky : expertná štúdia. 30. apríl 1992. Dimenzie obchodu v rámci profilujúcich sa prvkov systému trh
    Autorské údajevedúci riešiteľ Jaroslav Kita
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Prachár Juraj
    Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Novacká Ľudmila EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Korporácia Vysoká škola ekonomická v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : VŠE , 1992. - 42 s.
    Druh dokumentusprávy výskumné
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Kategória EPCVýskumné štúdie a priebežné správy
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE00 01515-001, kópia plného textu


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.