Počet záznamov: 1
Rozvoj marketingových aktivít vo vzťahu k formovaniu štrukturálnej a regionálnej politiky
Info *RETROKATALOGIZÁCIA - SKRÁTENÝ ZÁZNAM* Názov Rozvoj marketingových aktivít vo vzťahu k formovaniu štrukturálnej a regionálnej politiky : expertná štúdia. 30. apríl 1992. Dimenzie obchodu v rámci profilujúcich sa prvkov systému trh Autorské údaje vedúci riešiteľ Jaroslav Kita Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Prachár Juraj Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Novacká Ľudmila EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Korporácia Vysoká škola ekonomická v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava : VŠE , 1992. - 42 s. Druh dokumentu správy výskumné Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Kategória EPC Výskumné štúdie a priebežné správy Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E00 01515-001, kópia plného textu
kniha
Počet záznamov: 1