Počet záznamov: 1
Vybrané prístupy k problematike internacionalizácie obchodu
SYS 0147154 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072646.3 100 $a 20120201a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vybrané prístupy k problematike internacionalizácie obchodu $f Monika Matušovičová 301 $a VEGA 1/0047/11 330 $a Internacionalizácia a postupná globalizácia obchodných podnikov je súčasťou celosvetovo sa formujúcej globálnej ekonomiky. Internacionalizačné a koncentračné tendencie sú základom moderných stratégií rozvoja, trhovej expanzie a prispôsobenia sa novým požiadavkám konkurenčného boja. Prístupy vybraných teoretických škôl k problematike internacionalizácie obchodu a identifikácia najvýznamnejších spoločností v oblasti obchodného podnikania a internacionalizácie činnosti. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0146864 $1 010 $a 978-80-225-3310-2 $1 200 1 $a Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie $b elektronický zdroj $e vedecký monografický zborník $d Euromarketing - business concept for the common market the European Union $f zostavili Peter Červenka, Ivan Hlavatý $z eng $v S. 107-115 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [160 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002523 $a internacionalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002524 $a internacionalizácia ekonomiky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004276 $a podnikanie obchodné 675 $a 339.94 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000206 $x Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049024 $a Matušovičová $b Monika $f 1967- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120201 $g AACR2
Počet záznamov: 1