Počet záznamov: 1
Kľúčové indikátory výkonnosti so zameraním na zákazníkov v systéme CRM
SYS 0147180 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20221103134511.4 100 $a 20120201a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Kľúčové indikátory výkonnosti so zameraním na zákazníkov v systéme CRM $d Key performanceindicators focusing on customers in the CRM system $f Milan Hrinda 330 $a Kľúčové indikátory výkonnosti v zákazníckej perspektíve. Prepojenie medzi systémom BSC a CRM. Návrh ukazovateľov ako kľúčových indikátorov výkonnosti zameraných na zákazníkov v systéme CRM. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0144708 $1 010 $a 978-80-8105-256-9 $1 200 1 $a Quo vadis massmedia, quo vadis marketing $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava $v S. 68-75 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [277 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0044757 $a Hrinda $b Milan $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120201 $g AACR2
Počet záznamov: 1