Počet záznamov: 1
Úloha Corporate Image a jeho miesto v systéme Corporate Identity
Názov Úloha Corporate Image a jeho miesto v systéme Corporate Identity Autorské údaje Lenka Šimorová Autor Šimorová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 343-347. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2 Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
Poznámky VEGA 1/ 0803/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá identita podniková * firmy * imidž Anotácia Pojem Corporate Image (Cim) a Corporate Identity (CI). Úloha Corporate Image v systéme Corporate Identity. Tvorba firemného imidžu. Druhy Corporate Image. Corporate Image veľkých, malých a stredných firiem. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01895-018, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1