Počet záznamov: 1
Úloha Corporate Image a jeho miesto v systéme Corporate Identity
SYS 0147546 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072650.2 100 $a 20120209a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Úloha Corporate Image a jeho miesto v systéme Corporate Identity $f Lenka Šimorová 301 $a VEGA 1/ 0803/10 330 $a Pojem Corporate Image (Cim) a Corporate Identity (CI). Úloha Corporate Image v systéme Corporate Identity. Tvorba firemného imidžu. Druhy Corporate Image. Corporate Image veľkých, malých a stredných firiem. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0147155 $1 010 $a 978-80-225-3295-2 $1 200 1 $a MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011 $f zostavovateľské práce Simona Škorvagová $v S. 343-347 $1 210 $a Bratislava $c [Vydavateľstvo EKONÓM] $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [386 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002411 $a identita podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 675 $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia 700 -1
$3 eu_un_auth*0023408 $a Šimorová $b Lenka $p EUBOBFKMO $9 100 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120209 $g AACR2
Počet záznamov: 1