Počet záznamov: 1
Najnovšie trendy interaktívnej komunikačnej marketingovej stratégie - neuromarketing
Názov Najnovšie trendy interaktívnej komunikačnej marketingovej stratégie - neuromarketing : diplomová práca Autorské údaje Juraj Rubaninský, školiteľ: Otília Zorkóciová Autor Rubaninský Juraj Ďalší autori Zorkóciová Otília (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu Vydavateľské údaje Bratislava, 2011. - 110 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 856488
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 3.9 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1