Počet záznamov: 1
The Marketing of higher education schools-the process of building relations with students
SYS 0148724 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220719071505.1 100 $a 20120228a2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a <The> Marketing of higher education schools-the process of building relations with students $f Andrzej Szromnik, Elžbieta Wolanin-Jarosz 330 $a Prezentácia procesu budovania pozitívnych vzťahov medzi študentmi a univerzitami. Proces je založený na niekoľkých hlavných prvkoch: dôvere, kvalite, spokojnosti, hodnotách a záväzku. Využitie marketingovej stratégie, ktorá zahŕňa proces, určite prispeje k posilneniu postavenia univerzity na súčasnom vzdelávacom trhu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0148636 $1 011 $a 1337-6020 $1 200 1 $a Acta oeconomica Cassoviensia $e scientific journal $v Roč. 4, č. 2 (2011), s. 4-13 $1 210 $a Košice $c PHF EU Košice $d 2011 541 1-
$a Marketing vysokých škôl - proces budovania vzťaho so študentmi 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké 610 1-
$9 eu_un_auth*0001594 $a vzdelávanie vysokoškolské 675 $a 378 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000232 $x Vysoké školstvo. Vedecká výučba 700 -1
$3 eu_un_auth*p0067153 $a Szromnik $b Andrzej $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0044947 $a Wolanin-Jarosz $b Elžbieta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120228 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1