Počet záznamov: 1
[Marketing kultúry: ako osloviť a udržať si publikum]
Názov [Marketing kultúry: ako osloviť a udržať si publikum] Autorské údaje Zuzana Francová Autor Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 16 (2011), s. 617-618. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493 Recenz.dok. Marketing kultúry: Ako osloviť a udržať si publikum / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Eurokódex, 2010 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá recenzie * kultúra * ruch cestovný * stratégia marketingová * marketing Anotácia Recenzia na publikáciu, ktorej cieľom je predstaviť základné funkcie a nástroje marketingu kultúrnych organizácií, priblížiť zrod nového odvetvia - kreatívneho priemyslu a rozobrať vzťah medzi kultúrou a cestovným ruchom. Kategória EPC Recenzie v časopisoch a zborníkoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 02020-015, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 13-16
článok
Počet záznamov: 1