Počet záznamov: 1
Osloviť zákazníka tou najšokujúcejšou cestou sa vždy oplatí
Názov Osloviť zákazníka tou najšokujúcejšou cestou sa vždy oplatí Autorské údaje Ľudmila Nagyová, Zdenka Kadeková Autor Nagyová Ľudmila Spoluautori Kadeková Zdenka Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 21, č. 2 (2011), s. 18-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2011. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá firmy * konkurencieschopnosť * reklama * kampane reklamné * zákazníci Anotácia Vzhľadom na silné konkurenčné prostredie a vzrastajúcu náročnosť zákazníka je výber vhodnej formy propagačných aktivít firmy veľmi dôležitý. Dopad reklamy spoločnosti Coca Cola na zákazníkov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 1-4
článok
Počet záznamov: 1