Počet záznamov: 1
Inovativnost produktu: globální faktor úspěchu inovací na trzích
Názov Inovativnost produktu: globální faktor úspěchu inovací na trzích Autorské údaje Ondřej Žižlavský Autor Žižlavský Ondřej Zdrojový dokument FIN STAR NET 2012 : zborník recenzovaných príspevkov z III. medzinárodnej [internetovej] vedeckej konferencie : Bratislava, 7.-9. februára 2012. S. [1-7]. - Bratislava : Vydavateľstvo Fin Star, 2012. ISBN 978-80-970244-5-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 001.894/.895 - Vynálezy. Objavy. Zlepšenie. Inovácia Heslá inovácia * inovácia výrobkov * efektívnosť inovácií Anotácia Výskum faktorov úspechu inovácií. Inovatívnosť produktu, konštrukcia. Vplyv inovatívnosti produktu na úspech. Akú úlohu hrá stupeň novosti inovácie. Majú väčší prínos inovácie nízkeho stupňa novosti alebo inovácie vysokého stupňa novosti. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1