Počet záznamov: 1
Prispôsobovanie marketingového manažmentu podnikateľských subjektov mäsospracujúceho priemyslu vnútorného trhu EÚ
Názov Prispôsobovanie marketingového manažmentu podnikateľských subjektov mäsospracujúceho priemyslu vnútorného trhu EÚ Autorské údaje Ladislav Mura Autor Mura Ladislav Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Č. 1 (2011), s. 92-103. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2011. ISSN 1212-415X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá manažment * mäsopriemysel * Európska únia * konkurencieschopnosť * marketing Anotácia Analýza hlavných oblastí prispôsobovania marketingového manažmentu podnikov na podmienky vnútorného trhu únie. Tento trh najviac formujú prehlbujúca sa globalizácia a integrácia v ekonomike sveta. Faktory úspešného prispôsobovania marketingového manažmentu na náročné podmienky zjednoteného trhu Európskej únie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 147 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1