Počet záznamov: 1
Budúcnosť hodnotového reťazca
Názov Budúcnosť hodnotového reťazca Autorské údaje Mária Dzurová Autor Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Diagnostika podniku, controlling a logistika : zborník príspevkov zo VI. medzinárodnej vedeckej konferencie, Žilina, 12. – 13. apríl 2012. S. 117-123. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2012. ISBN 978-80-554-0502-5 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 164 - Matematická logika. Logistika Heslá podnik * Slovensko * konkurencieschopnosť * Európska únia * reťazce dodávateľsko-odberateľské * marketing strategický Anotácia Budúcnosť hodnotového reťazca definuje víziu celkového hodnotového reťazca založeného na dodávateľskom reťazci, ktorý začína od zdrojov, postupuje výrobou, distribúciou až do maloobchodu ku konečnému spotrebiteľovi. Riešiť hodnotový reťazec podmieňujú zmeny riadenia dodávateľských reťazcov, ktoré musia akceptovať trendy smerom k udržateľnosti, merateľným ukazovateľom efektívnosti, návratnosť investícií, návrat hodnoty značky aj zásob. Význam hodnotového reťazca. Dodávateľský reťazec a jeho budúcnosť. Perspektívy a zefektívnenie SCM. Sedem kompetencií pre strategické smerovanie SCM. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 00263-007, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1