Počet záznamov: 1  

Zmeny spotrebiteľského správania a ich vplyv na marketingové stratégie

  1. Názov Zmeny spotrebiteľského správania a ich vplyv na marketingové stratégie : bakalárska práca
    Autorské údajeZuzana Brathová, školiteľ: Janka Pásztorová
    Autor Brathová Zuzana
    Ďalší autori Pásztorová Janka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2012. - 57 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra862905

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha19.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.