Počet záznamov: 1
Spôsoby marketingovej komunikácie firmy na sociálnej sieti
SYS 0156665 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240530103413.7 100 $a 20120628d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Spôsoby marketingovej komunikácie firmy na sociálnej sieti $d <The> methods of company marketing communication on social network $f Lujza Jurkovičová, Christián Gálik 301 $a KEGA 006EU-4/2011 330 $a Marketingová komunikácia prostredníctvom sociálnych sietí. Realizácia marketingovej kampane prostredníctvom sociálnych sietí. Sociálna sieť Facebook je najvhodnejším spôsobom komunikácie pre podniky vzhľadom k vysokému počtu jej užívateľov a nízkej nákladovosti. Využitie sociálnych sietí je pre podnikanie nákladovo efektívnym spôsobom, ako môžu firmy propagovať svoje produkty a služby. Prostredníctvom sociálnych sietí je reklama menej nákladná, ako prostredníctvom konvenčných metód, ktorými sú napr. periodiká, televízia a rozhlas. Firma by si mala vytvoriť stránku na sociálnej sieti Facebook, ktorá je doplnená platenou reklamou. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0156607 $1 010 $a 978-80-225-3449-9 $1 200 1 $a Nové technológie a možnosti ich využitia vo vzdelávaní $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí $f zborník zostavili: Peter Červenka, Ivan Hlavatý $g recenzenti: Attila Pólya, Ivan Hlavatý $v S. 19-28 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [81 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0064885 $a Jurkovičová $b Lujza $f 1976- $p EUBOBFKTK $9 50 $4 070 $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená 701 -1
$3 eu_un_auth*0040311 $a Gálik $b Christián $p EUBOBFKTK $4 070 $9 50 $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120628 $g AACR2
Počet záznamov: 1