Počet záznamov: 1
Využitie marketingového auditu v spoločensky zodpovednom podnikaní
Názov Využitie marketingového auditu v spoločensky zodpovednom podnikaní Autorské údaje Denisa Lipnická Autor Lipnická Denisa Zdrojový dokument Scientia Iuventa 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej doktorandskej konferencie : Banská Bystrica, 8. jún 2012. S. [1-11]. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB v Banskej Bystrici, 2012. ISBN 978-80-557-0362-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy Heslá marketing manažment * metódy organizácie * prostredie podnikateľské * podnikanie zodpovedné * zodpovednosť podniku spoločenská * marketing * audit * audit etický Anotácia Podstata, obsah a zložky marketingového auditu v nadväznosti na koncepciu spoločensky zodpovedného podnikania. Identifikovanie hlavných oblastí, v ktorých marketingový audit môže pomôcť odhaliť nedostatky v dodržiavaní spoločenských, etických, či sociálnych zásad a záväzkov podnikov. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1