Počet záznamov: 1  

Nové smerovanie marketingu v automobilovom priemysle

  1. Názov Nové smerovanie marketingu v automobilovom priemysle
    Preklad názvuNew direction for marketing in automotive industry
    Autorské údajeMartina Babejová, Seifullaeva Maisa Emirovna
    Autor Babejová Martina
    Spoluautori Maisa Emirovna Seifullaeva
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 5, č. 18 (2012), s. 5-13. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2012. ISSN 1337-7493
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podnik malý * konkurencieschopnosť * priemysel automobilový * marketing vzťahový
    AnotáciaVýznam vzťahového marketingu ako novej koncepcie marketingovej činnosti malých podnikov pri vytváraní a zároveň udržaní si konkurenčnej pozície na trhu. Konkrétny príklad automobilového priemyslu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 17-20

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.