Počet záznamov: 1
Zmeny spotrebiteľského správania v interakcii s trendmi marketingovej komunikácie
SYS 0159984 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502072756.7 100 $a 20120926d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Zmeny spotrebiteľského správania v interakcii s trendmi marketingovej komunikácie $d Consumer behaviour changes in interaction with the marketing communication trends $f Peter Paľko, Marta Stašiniaková 301 $a PMVP 2316076 330 $a Vybrané moderné marketingové metódy, akými sú virálny marketing, search engine optimisation, social media marketing a social media optimisation. Podmienky úspechu podnikov v dnešnom trhovom prostredí. Vzťah medzi spotrebiteľským správaním a marketingovými aktivitami. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0159913 $1 010 $a 978-80-225-3452-9 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 $b elektronický zdroj $e [zborník] $f zostavili Peter Drábik, Peter Červenka, Ivan Hlavatý, Petra Jansová $g recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Jan Koudelka $v S. 580-589 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [824 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0029642 $a Paľko $b Peter $f 1987- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0029677 $a Stašiniaková $b Marta $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120926 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1