Počet záznamov: 1
Špecifiká marketingového mixu ako nástroja medzinárodných podnikateľských stratégií vo finančnom sektore
Názov Špecifiká marketingového mixu ako nástroja medzinárodných podnikateľských stratégií vo finančnom sektore Preklad názvu The Specifics of marketing mix as a tool of international business strategies in the financial sector Autorské údaje Otília Zorkóciová, Erika Mária Jamborová Autor Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Spoluautori Jamborová Erika Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 5, č. 18 (2012), s. 131-142. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2012. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
Poznámky VEGA 1/1185/12 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing mix * stratégia marketingová * marketing medzinárodný * služby finančné * stratégia podnikateľská Anotácia Identikácia a analýza špecifík finančných služieb v domácej a zahraničnej leteratúre. Ich vplyv na zostavenie optimálneho marketingového mixu v medzinárodných marketingových stratégiách finančných inštitúcií. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 00794-012, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 17-20
článok
Počet záznamov: 1