Počet záznamov: 1
Teorie a metody politického marketingu
Názov Teorie a metody politického marketingu Autorské údaje Roman Chytilek, Otto Eibl, Anna Matušková a kol. Autor Chytilek Roman Spoluautori Eibl Otto Matušková Anna Vydavateľské údaje Brno : Centrum pro studium demokracie a kultury , 2012. - 341 s. ISBN 978-80-7325-281-6 Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing politický * koncepcie * modely * experimenty * dizajn * štúdie * strany politické * segmentácia * voľby * kampane volebné * reklama * politika * značky * komunikácia * médiá * vzťahy s verejnosťou * kritika Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 878200
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 878200 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1