Počet záznamov: 1  

Sociálny marketing - rozšírenie marketingovej koncepcie

  1. SYS0160153
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083355.0
    100
      
    $a 20120928d2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Sociálny marketing - rozšírenie marketingovej koncepcie $d Social marketing - the extension of marketing concept $f Viera Čihovská, Jana Kováčová
    301
      
    $a VEGA 1/0047/11
    330
      
    $a Od spoločensky zodpovedného marketingu k sociálnemu marketingu. Sociálny marketing ako moderná marketingová koncepcia zameraná na prijatie zmien, ktoré pomáhajú riešiť sociálne problémy a zlepšiť život ľudí v spoločnosti. Komerčný verzus sociálny marketing.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0160142 $1 010 $a 978-80-7431-090-4 $1 200 1 $a Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi $b elektronický zdroj $e [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012 $f kolektiv autorů $v S. 24-31 $1 210 $a Praha $c Kamil Mařík - Professional Publishing $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [305 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003226 $a marketing sociálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004035 $a organizácie neziskové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005846 $a spoločnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0061660 $a Kováčová $b Jana $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120928 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.