Počet záznamov: 1
Public relations a ich miesto pri budovaní imidža spoločnosti
Názov Public relations a ich miesto pri budovaní imidža spoločnosti : dizertačná práca Autorské údaje Andrea Trebuľová, školiteľ: Júlia Lipianska Autor Trebuľová Andrea Ďalší autori Lipianska Júlia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2012. - 137 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations Heslá vzťahy s verejnosťou * imidž * spoločnosti finančné * úver Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 864222
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 2.2 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 864222 SEK Časopisecká študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1