Počet záznamov: 1
Analýza lokalizácie predajní potravín maloobchodných reťazcov a vybraných aspektov správania ich spotrebiteľov na príklade hlavného mesta Bratislavy
Názov Analýza lokalizácie predajní potravín maloobchodných reťazcov a vybraných aspektov správania ich spotrebiteľov na príklade hlavného mesta Bratislavy Súbežný názov Analysis of the location of food retail chains stores and selected aspects of consumer behaviour on the example of the capital city Bratislava Autorské údaje Pavol Kita, Lujza Jurkovičová, Ján Prílepok Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Jurkovičová Lujza EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Prílepok Ján EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Možnosti využitia geografického informačného systému v maloobchode ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilnenia konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. S. 29-42. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3521-2 Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
Poznámky VEGA 1/0039/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * geografia * siete maloobchodné * lokalizácia * správanie spotrebiteľa * systémy informačné geografické Anotácia Správanie spotrebiteľov a jeho priestorový aspekt z hľadiska lokalizácie maloobchodnej jednotky. Rozmiestnenie predajní maloobchodných reťazcov s potravinami v jednotlivých mestských častiach mesta Bratislavy. Spôsob prepravy zákazníkov, frekvencia návštevnosti predajní potravín. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01198-004, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1