Počet záznamov: 1
Aktuálne problémy porovnávacej reklamy na Slovensku
Názov Aktuálne problémy porovnávacej reklamy na Slovensku Súbežný názov Comparative advertising - current problems on the Slovak market Autorské údaje Miroslava Loydlová Autor Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Znalosti pro tržní praxi 2012 : význam znalostí v aktuální fázi ekonomického cyklu : sborník z mezinárodní vědecké konference : Olomouc, 6.-7.9. 2012. S. 294-299. - Olomouc : Societas Scientiarum Olomucensis II, 2012. ISBN 978-80-87533-04-8 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama porovnávacia * Slovensko Anotácia Vymedzenie pojmu porovnávacia reklama, jej podstata a determinanty jej uplatňovania na slovenskom trhu. Analýzy niektorých vybraných reklamných kampaní, ktoré boli na Slovensku realizované v nedávnom období a obsahovali prvky porovnávacej reklamy. Hoci je jej potenciál uplatnenia pomerne veľký, ostáva zatiaľ nedostatočne využitý. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01301-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1