Počet záznamov: 1
Implementácia environmentálnej kampane
Názov Implementácia environmentálnej kampane Súbežný názov Environmental campaign implementation Autorské údaje Matúš Borguľa Autor Borguľa Matúš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. S. 35-41. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing environmentálny * kampane reklamné * spotrebitelia Anotácia Návod na implementáciu úspešnej environmentálnej marketingovej kampane. Environmentálny marketing a jeho ciele. Budúcnosť environmentálneho marketingu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01308-016, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 615.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1