Počet záznamov: 1
Predajňa v nákupnom rozhodovaní spotrebiteľa
Názov Predajňa v nákupnom rozhodovaní spotrebiteľa Súbežný názov Retail store in consumer decision process Autorské údaje Kornélia Richterová Autor Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Udržateľný marketing a udržateľná spotreba II : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. S. 65-72. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3487-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá nákup * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * predajne * internet * prieskum Anotácia Akademické prieskumy rozhodovania o nákupe. Rozhodovanie o mieste nákupu. Internet – zdroj informácií a miesto nákupu. Spotrebiteľské stratégie – tradičné predajne vs. internet. Poznatky z nákupu digitálnych fotoaparátov. Model postupu pri nákupe digitálneho fotoaparátu v roku 2012. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01480-010, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1