Počet záznamov: 1
Cieľom nie je okamžite predať, ale generovať výnos
Názov Cieľom nie je okamžite predať, ale generovať výnos Autorské údaje Martin Cigánek Autor Cigánek Martin Zdrojový dokument Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu, výroby a distribúcie. Roč. 17, č. 1-2 (2013), s. 10-11. - Bratislava : SON MEDIA, 2013. ISSN 1335-9266 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * programy vernostné * zákazníci * kríza finančná Anotácia Urobiť slušný predaj, ktorý príde rýchlo a vo veľkom objeme, sa dá aj bez prvkov vernostného marketingu. Zložitejšie je udržať si zákazníka aj pre budúci nákup. Vernostné programy - Naše finančné družstvo (NFD), jeho budovanie a význam. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 1-12
článok
Počet záznamov: 1