Počet záznamov: 1
Ekonomická a neekonomická účinnosť reklamy z pohľadu etických princípov
Názov Ekonomická a neekonomická účinnosť reklamy z pohľadu etických princípov : diplomová práca Autorské údaje Miroslava Štibrichová, školiteľ: Lenka Pčolinská Autor Štibrichová Miroslava Ďalší autori Pčolinská Lenka (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu Vydavateľské údaje Košice, 2013. - 94 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 875582
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.8 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1