Počet záznamov: 1  

Uplatnenie vybraných nástrojov marketingového mixu v spoločnosti Tatra banka, a.s

  1. Názov Uplatnenie vybraných nástrojov marketingového mixu v spoločnosti Tatra banka, a.s : bakalárska práca
    Autorské údajeKatarína Čonková, školiteľ: Daniela Urblíková
    Autor Čonková Katarína
    Ďalší autori Urblíková Daniela (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Vydavateľské údajeKošice, 2013. - 54 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra875945

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha91.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.5 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.