Počet záznamov: 1  

Využitie štatistiky v marketingu poisťovní

  1. Názov Využitie štatistiky v marketingu poisťovní
    Autorské údajeZuzana Littvová
    Autor Littvová Zuzana EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH
    Zdrojový dokument Finančné trhy : odborný mesačník pre teóriu a prax finančných trhov. Č. Júl (2013), s. 1-11 online. - Bratislava : Derivát. ISSN 1336-5711
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá poisťovne * marketing * štatistika * zber dát * systémy informačné
    AnotáciaPoisťovacia spoločnosť pri správnom fungovaní marketingového informačného systému a pri správnom využívaní štatistických metód získava centralizovanú databázu detailne roztriedených informácií. Databáza musí byť dokonale preverená, aby sa z nej stal zdroj cenných a hodnoverných informácií. Primárnym účelom štatistických metód je informácie, ktorými poisťovacia spoločnosť disponuje, spracovať, bezchybne prepojiť, triediť, vyhľadať, selektovať a vyvodiť z nich závery, zodpovedajúce skutočnosti alebo budúcnosti. Jednoducho, využiť ich vo svoj prospech.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00668-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF557.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.