Počet záznamov: 1
Overenie modifikácie Hercheho merania hodnôt II
Názov Overenie modifikácie Hercheho merania hodnôt II Súbežný názov Verification of modificated Herche´s measures of values II Autorské údaje Dana Vokounová Autor Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Udržateľný marketing a udržateľná spotreba III : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. S. 91-101. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3652-3 Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
Poznámky VEGA 1/0418/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá výskum marketingový * spotrebitelia * postoje * meranie * hodnota * škály Anotácia Škály na meranie postoja jednotlivcov k objektu. Zostrojenie škály. Likertova škála. Testovanie Likertovej škály na Hercheho systéme hodnôt. Meranie hodnôt prostredníctvom dvoch modifikácií Likertovej škály jednoznačne ukázalo, že citlivejšia 9-stupňová škála je vhodnejšia než 4-stupňová škála. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00739-008, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1