Počet záznamov: 1
Mediálny trh v Slovenskej republike a činitele jeho vývoja
SYS 0175244 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073004.7 100 $a 20130905d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Mediálny trh v Slovenskej republike a činitele jeho vývoja $d Media market on the Slovak Republic and factors its development $f Miroslava Loydlová 301 $a VEGA 1/0047/11 330 $a Prehľad o najvýznamnejších činiteľoch, ktoré mali vplyv na formovanie a vývoj situácie na mediálnom trhu na Slovensku. Pozornosť je venovaná televíznemu a rozhlasovému trhu, trhu tlačových médií a médiám v online priestore. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0174940 $1 010 $a 978-80-225-3662-2 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 $b elektronický zdroj $e [zborník] $f zostavili: Peter Drábik, Peter Červenka, Ivan Hlavatý $g recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Jan Koudelka $v S. 425-432, CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2013 $1 215 $a CD-ROM [687 s., 13 AH] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006561 $a tlač 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005500 $a rozhlas 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006450 $a televízia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004246 $a počítače 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 675 $a 654 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000312 $x Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania 700 -1
$3 eu_un_auth*0013403 $a Loydlová $b Miroslava $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130905 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1