- Mediálny trh v Slovenskej republike a činitele jeho vývoja
Počet záznamov: 1  

Mediálny trh v Slovenskej republike a činitele jeho vývoja

  1. LOYDLOVÁ, Miroslava. Mediálny trh v Slovenskej republike a činitele jeho vývoja. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 425-432, CD-ROM. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF103.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.