Počet záznamov: 1
Kľúčové faktory úspešnosti virálnych kampaní
SYS 0175327 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073005.8 100 $a 20130909d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Kľúčové faktory úspešnosti virálnych kampaní $d <The> key factors of the successful viral campaigns $f Peter Paľko 301 $a VEGA 1/0333/11 330 $a identifikácia potenciálnych výhod a rizík vyplývajúcich z implementácie virálneho marketingu v rámci komunikačnej stratégie firiem, ako aj základné faktory úspechu virálnych kampaní. Príklady virálnych kampaní poukazujú na možnosť vytvorenie úspešnej komunikácie využitím virálneho marketingu v podmienkach Slovenskej republiky. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0174940 $1 010 $a 978-80-225-3662-2 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 $b elektronický zdroj $e [zborník] $f zostavili: Peter Drábik, Peter Červenka, Ivan Hlavatý $g recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Jan Koudelka $v S. 495-503, CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2013 $1 215 $a CD-ROM [687 s., 13 AH] 610 1-
$9 eu_un_auth*0045304 $a marketing virálny 610 1-
$9 eu_un_auth*0006926 $a komunikácia elektronická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0029642 $a Paľko $b Peter $f 1987- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130909 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1