Počet záznamov: 1
Marketing tajného kina
Názov Marketing tajného kina Autorské údaje Laura Hrubíková, Martina Galliková, Matej Held, Ľuboš Oláh Autor Hrubíková Laura Spoluautori Galliková Martina Held Matej Oláh Ľuboš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. S. 76-85 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * event marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * kultúra * film * umenie Anotácia Projekt, ktorého myšlienkou bolo priniesť do sveta kín niečo nové, čo prinesie divákovi nový druh zábavy a zážitku a nový pohľad na film a kinematografiu. Zapojenie offline nástrojov marketingu má nezastupiteľný význam v budovaní vzťahu a povedomí o kultúrnej akcii. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00920-011, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 297 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1