Počet záznamov: 1  

L'analyse des objectifs de création de l'atmosphere d'un point de vente

  1. SYS0176010
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20170314102507.3
    100
      
    $a 20130623d2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a fre
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a <L'>analyse des objectifs de création de l'atmosphere d'un point de vente $e diplomová práca $f Katarína Hájeková $g školiteľ: Pavol Kita
    210
      
    $a Bratislava $d 2013
    215
      
    $a 86 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0038478 $a Hájeková $b Katarína $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $p EUBOBFKMA $4 727 $f 1977- $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0002795 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Ústav medzinárodných programov $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130623 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.