Počet záznamov: 1
Tendencie vývoja medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov finančného sektora pôsobiacich v SR
Názov Tendencie vývoja medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov finančného sektora pôsobiacich v SR : dizertačná práca Autorské údaje Erika Mária Jamborová, školiteľ: Otília Zorkóciová Autor Jamborová Erika Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Ďalší autori Zorkóciová Otília (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu Vydavateľské údaje Bratislava, 2013. - 134 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá stratégia marketingová * podnikanie medzinárodné * bankovníctvo * banky Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 872847 Dostupnosť Autor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 872847 SEK Časopisecká študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1