Počet záznamov: 1  

Zákazník a geografia v podniku na trhu výrobnej sféry

  1. Názov Zákazník a geografia v podniku na trhu výrobnej sféry
    Autorské údajeJaroslav Kita
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. S. 45-58. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8
    Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
    PoznámkyVEGA 1/0039/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá predaj * marketing územia * výkonnosť * maloobchod * trh * segmentácia trhu * zákazníci * lojálnosť zákazníkov
    AnotáciaVymedzenie a marketingové riadenie sektora predaja. Metóda triangulácie. Huffov model. Voronoiov diagram. Metóda založená na administratívnom rozdelení územia. Vymedzenie cieľového trhu z hľadiska hodnotovej segmentácie. Obchodné aktivity zamerané na získanie, posilnenie lojality zákazníkov a garantovanie ich nákupov. Vypracovanie stratégie a plánu obchodných návštev ako súčasť predaja.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00892-003, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.