Počet záznamov: 1
Zákazník a geografia v podniku na trhu výrobnej sféry
Názov Zákazník a geografia v podniku na trhu výrobnej sféry Autorské údaje Jaroslav Kita Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. S. 45-58. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8 Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
Poznámky VEGA 1/0039/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Heslá predaj * marketing územia * výkonnosť * maloobchod * trh * segmentácia trhu * zákazníci * lojálnosť zákazníkov Anotácia Vymedzenie a marketingové riadenie sektora predaja. Metóda triangulácie. Huffov model. Voronoiov diagram. Metóda založená na administratívnom rozdelení územia. Vymedzenie cieľového trhu z hľadiska hodnotovej segmentácie. Obchodné aktivity zamerané na získanie, posilnenie lojality zákazníkov a garantovanie ich nákupov. Vypracovanie stratégie a plánu obchodných návštev ako súčasť predaja. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00892-003, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1