Počet záznamov: 1
Marketing s podporou využívania nástrojov GIS
Názov Marketing s podporou využívania nástrojov GIS Autorské údaje Marcela Gergeľová ... [et al.] Autor Gergeľová Marcela Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 23, č. 3 (2013), s. 16-17. - Praha : Česká marketingová společnost, 2013. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika Heslá marketing * systémy informačné geografické * trhy Anotácia Pre priame aplikovanie GIS v oblasti marketingu je typické - zber, analýza, vyhodnotenie, distribúcia a uchovávanie dôležitých informácií o situácii na trhu, dopyte a ponuke, potrebách, túžbach, očakávaniach a možnostiach širokých vrstiev spotrebiteľov pre podporu udržania a trhu. Výhodou využitia GIS je tvorba tematických alebo interaktívnych máp na podporu riešenia ľubovoľného problému, v súčasnej dobe s možnosťou prezentácie a vytvorenia výstupov na webe. Marketing a geomarketing. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 1-4
článok
Počet záznamov: 1