Počet záznamov: 1
Príslušnosť ku generačnej kohorte a jej vplyv na vnímanie bankových sloganov
SYS 0178237 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20221020085322.7 100 $a 20131029d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Príslušnosť ku generačnej kohorte a jej vplyv na vnímanie bankových sloganov $d Membership to genera tion cohort and its influence on the perception of banking slogans $f Monika Dobrovičová 330 $a Bankové subjekty sa snažia vybrať také nástroje reklamy, ktoré nielen oslovujú ich cieľové skupiny, ale aj aktívne reflektujú zmeny týkajúce sa ich charakteristík súvisiacich s príslušnosťou ku konkrétnej generačnej kohorte. Tri výrazné generačné kohorty, a to povojnová generácia, generácia X a generácia Y. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0178085 $1 011 $a 1336-5878 $1 200 1 $a Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '13 $b elektronický zdroj $e recenzovaný zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 9. - 10. október 2013 $f zborník zostavili Juraj Cúg ... [et al.] $g recenzenti Viera Bartošová, Alžbeta Bieliková ... [et al.] $v S. 86-96 $1 210 $a [Žilina] $c [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity] $d [2013] $1 215 $a CD-ROM [858 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001008 $a adresnosť reklamy 610 1-
$9 eu_un_auth*0040617 $a skupiny cieľové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001202 $a banky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003130 $a logo 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0053295 $a Dobrovičová $b Monika $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20131029 $g AACR2
Počet záznamov: 1