Počet záznamov: 1  

Použitie experimentov pre odhad predajnosti

  1. Názov Použitie experimentov pre odhad predajnosti
    Preklad názvuThe Use of experiments for estimating the marketability
    Autorské údajeMarek Andrejkovič, Zuzana Hajduová
    Autor Andrejkovič Marek EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Spoluautori Hajduová Zuzana EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Zdrojový dokument Journal of innovations and applied statistics : vedecký internetový časopis. Roč. 3, č. 2 (2013), s. 52-55 online. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2013. ISSN 1338-5224
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá experimenty * ponuka * obchod * tovar * predaj
    AnotáciaDôležitosť experimentov je aj v oblasti obchodu a tvorby ponuky tovarov. Možnosti nákupného správania a vplyvy, ktoré naňho vplývajú, sa líšia aj v závislosti od umiestnenia tovaru. Využívanie plánovaných experimentov v oblasti obchodu, zameranie na tvorbu a umiestňovanie ponuky tovarov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - KNIHY
    Archív EPCE13 01234-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti495.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.