Počet záznamov: 1
The influence of marketing communication on the merchantability of food products in the Slovak Republic
Názov The influence of marketing communication on the merchantability of food products in the Slovak Republic Autorské údaje Vanda Lieskovská, Denisa Bilohuščinová, Silvia Megyesiová Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Bilohuščinová Denisa EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Megyesiová Silvia EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Zdrojový dokument The 7th International Days of Statistics and Economics : conference proceedings : September 19-21, 2013 Prague, Czech Republic. S. 778-786 [online]. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2013. ISBN 978-80-86175-87-4 Výstup z projektu VEGA 1/0906/11 Spoločenská zodpovednosť firiem v kotexte strategického marketingového nástroja v uzavretom cykle potravinového reťazca
Poznámky VEGA 1/0906/11. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá potraviny * obchod * predaj * značky kvality * supermarkety * Slovensko * komunikácia marketingová Anotácia Vplyv marketingovej komunikácie na obchod s potravinami v Slovenskej republike. Efektívnosť marketingovej komunikácie pri predaji potravín vo vybraných supermarketoch. URL http://msed.vse.cz/files/2013/156-Bilohuscinova-Denisa-paper.pdf Kategória EPC Publikované pozvané príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01247-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 245.1 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1