Počet záznamov: 1
Die Evolution der Wahrnehmung des Kunden
Názov Die Evolution der Wahrnehmung des Kunden : dizertačná práca Autorské údaje Florian Huber, školiteľ: Dagmar Lesáková Autor Huber Florian Ďalší autori Lesáková Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava, 2006. - 204 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu nemčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Heslá zákazníci * kultúra podniková * riadenie ľudských zdrojov Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 874500
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 874500 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne
Počet záznamov: 1