Počet záznamov: 1
Branding post-communist nations
Názov Branding post-communist nations : marketizing national identities in the "new" Europe Autorské údaje edited by Nadia Kaneva Ďalší autori Kaneva Nadia (Vedecký redaktor) Vydavateľské údaje New York : Routledge , 2012. - xii, 254 s. Edícia Routledge research in cultural and media studies , 33 ISBN 978-0-415-88275-0 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunizmus * nacionalizmus * identita * národ * marketing spoločenský * marketing územia * kultúra * značky * východná Európa Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 877838
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 877838 FMV Knižnica Fakulty medzinárodných vzťahov len prezenčne
Počet záznamov: 1