Počet záznamov: 1  

Branding post-communist nations

  1. Názov Branding post-communist nations : marketizing national identities in the "new" Europe
    Autorské údajeedited by Nadia Kaneva
    Ďalší autori Kaneva Nadia (Vedecký redaktor)
    Vydavateľské údajeNew York : Routledge , 2012. - xii, 254 s.
    Edícia Routledge research in cultural and media studies , 33
    ISBN978-0-415-88275-0
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunizmus * nacionalizmus * identita * národ * marketing spoločenský * marketing územia * kultúra * značky * východná Európa
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra877838

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    877838FMVKnižnica Fakulty medzinárodných vzťahovlen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.