Počet záznamov: 1
Marketingová komunikácia miest a obcí a nástroje komunikačného mixu
Názov Marketingová komunikácia miest a obcí a nástroje komunikačného mixu Preklad názvu Marketing communications municipalities and tools of the communication mix Autorské údaje Štefan Majtán, Mária Spišiaková Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Spišiaková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Trendy v podnikání 2013 : recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference : Plzeň, 14. - 15. listopadu 2013. S. [1-6] CD-ROM. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2013. ISBN 978-80-261-0321-9 Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem
Poznámky VEGA 1/0100/13 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing mestský * marketing regionálny * marketing mix * komunikácia marketingová * správa verejná Anotácia Zadefinovanie pojmu regionálneho a mestského marketingu na určenie jeho úlohy a cieľov. Aktuálne trendy v nástrojoch komunikačného mixu, a ktoré nástroje marketingovej komunikácie sú najvhodnejšie a najúčinnejšie pre marketingovú komunikáciu miest a regiónov. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01633-003, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1