Počet záznamov: 1  

Marketingová komunikácia miest a obcí a nástroje komunikačného mixu

  1. Názov Marketingová komunikácia miest a obcí a nástroje komunikačného mixu
    Preklad názvuMarketing communications municipalities and tools of the communication mix
    Autorské údajeŠtefan Majtán, Mária Spišiaková
    Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Spišiaková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Trendy v podnikání 2013 : recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference : Plzeň, 14. - 15. listopadu 2013. S. [1-6] CD-ROM. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2013. ISBN 978-80-261-0321-9
    Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem
    PoznámkyVEGA 1/0100/13
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing mestský * marketing regionálny * marketing mix * komunikácia marketingová * správa verejná
    AnotáciaZadefinovanie pojmu regionálneho a mestského marketingu na určenie jeho úlohy a cieľov. Aktuálne trendy v nástrojoch komunikačného mixu, a ktoré nástroje marketingovej komunikácie sú najvhodnejšie a najúčinnejšie pre marketingovú komunikáciu miest a regiónov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01633-003, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.