Počet záznamov: 1
Riadenie marketingu športu
Názov Riadenie marketingu športu Súbežný názov Marketing management sports Autorské údaje Júlia Lipianska Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. S. 405-415 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * marketing manažment * stratégia marketingová * ciele riadenia * šport Anotácia Vymedzenie a dôležitosť riadenia marketingu športu a faktorov, ktoré ho ovplyvňujú. Hlavné smery v marketingu športu. Aktivity na uspokojenie potrieb a požiadaviek spotrebiteľov športu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01634-033, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 165.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1