Počet záznamov: 1
Protection of young consumers from the influence of advertising of foods high in fat, sugar, salt and sweetened carbonated beverages - is it possible?
Názov Protection of young consumers from the influence of advertising of foods high in fat, sugar, salt and sweetened carbonated beverages - is it possible? Autorské údaje Małgorzata Kosiorowska Autor Kosiorowska Małgorzata EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Commodity science - traditions and relevance : 12. scientific conference with international participation : Varna, 24th - 25th October 2013. S. 221-227. - Varna : Grafik, 2013. ISBN 978-954-8760-51-5 Výstup z projektu KEGA 017EU-4/2013 Vzdelávanie mládeže na stredných odborných školách, zamerané na tvorbu inovácií a nových podnikateľských príležitostí
Poznámky KEGA 017EU-4/2013 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Bulharsko Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá mládež * zdravie * reklama klamlivá * potraviny * sebakontrola Anotácia Vplyv reklamy nezdravých potravín na mladého spotrebiteľa. Odporúčania WHO a tiež sebaregulácie v tejto oblasti. Kategória EPC Odborné práce v zahraničných nerecenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných) Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01501-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1