Počet záznamov: 1
Nízkonákladový marketing nová forma ako zvýšiť dosah a účinnosť marketingových akcií
Názov Nízkonákladový marketing nová forma ako zvýšiť dosah a účinnosť marketingových akcií Súbežný názov Low cost marketing new way how to increase impact and efficiency of marketing actions Autorské údaje Mária Spišiaková Autor Spišiaková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku VII. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. [S. 1-10][CD-ROM]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3725-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * náklady * marketing virálny * pojmy * komunikácia marketingová Anotácia Príspevok je zameraný na zadefinovanie nízkonákladového marketingu a hľadanie odpovede na otázku, či je možné stotožniť tento pojem s guerilla marketingom. Zásadné rozdiely medzi tradičným a nízkonákladovým marketingom. Na základe analýzy špecifík guerilla marketingu autorka identifikuje jednotlivé varianty tohto nového marketingového smeru. Varianty nízkonákladového marketingu - ambient marketing, ambush marketing, astroturfing, buzz marketing, mosquito marketing, virálny marketing. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01509-056, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 676.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1